22 лиспопада 2017 року, середа, 20:34
 
Головне меню
Пошук по сайту
 
 
Що потрібно знати переселенцям

5 листопада 2014 року Кабінет Міністрів України прийняв постанову №637 «Про здійснення соціальних виплат особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичних операцій».

Згідно з цією постановою продовження виплати пенсій особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичних операцій, здійснюється за місцем перебування таких осіб на обліку, що підтверджується довідкою, виданою згідно з Порядком оформлення і видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичних операцій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 року №509.

Тобто, для переведення виплати пенсії за новим місцем проживання особи, які виїхали з Донецької та Луганської областей, з Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, подають до органу Пенсійного фонду України не лише заяву та паспорт громадянина України (тимчасове посвідчення громадянина України), ідентифікаційний номер, а й довідку про реєстрацію в Єдиній інформаційній базі даних про взятих на облік осіб, які переміщуються.

 

 

 

 ПФУ відповідає на найпоширеніші запитання, які турбують внутрішньо переміщених осіб.

Куди необхідно звертатись пенсіонерам, які переселились з Донецької та Луганської областей до інших регіонів України, для продовження виплати пенсії за місцем фактичного перебування ( проживання )?

   Найперше, що необхідно зробити, - стати на облік як внутрішньо переміщена особа. Є три способи це зробити :

1.     Звернутися до місцевого управління соціального захисту населення за місцем перебування.

Або

2.     Звернутися до регіонального штабу з питань переселенців ( штаби найчастіше розташовуються на вокзалах ).

Або

3.     Якщо ви тимчасово перебуваєте в місцях компактного проживання переселенців, – зверніться до уповноважених осіб ( працівники житлово-експлуатаційних організацій або уповноважені особи сільських і селищних рад), які відвідують місця проживання внутрішньо переміщених осіб.

Які для цього документи необхідно надати ?

Для взяття на облік переселенець заповнює заяву. Також він дає згоду на обробку, використання, зберігання його персональних даних відповідно до Закону України « Про захист персональних даних».

Разом із заявою громадянин України пред’являє паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу ; іноземець або особа без громадянства – паспортний документ, посвідку на постійне місце проживання або інший документ, що посвідчує особу.

Для продовження виплати пенсії після переїзду необхідно звернутись до управління Пенсійного фонду України в районі ( місті, районі і місті ), де пенсіонер фактично перебуває ( проживає).

Надати заяву про запит пенсійної справи та довідку про взяття на облік. До заяви додаються копії документів, що посвідчують особу пенсіонера ( паспорта та пенсійного посвідчення ), а також копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера ( за наявності ).

Якщо пенсіонер виїхав до іншого регіону і вже отримує там пенсію, чи потрібно йому додатково надати до управління Пенсійного фонду довідку про взяття його на облік як особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення Анти терористичної операції?

Такий пенсіонер має обов’язково звернутися до територіального органу соціального захисту населення та отримати довідку про взяття на облік особи, яка переміщається з тимчасово окупованої території України або району проведення Антитерористичної операції, видану відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 р. № 509.

Така довідка повинна бути подана до органу пенсійного фонду.

Яким чином буде проведено виплату пенсії за період до місяця взяття на облік пенсіонера за місцем фактичного перебування ( проживання)?

 За даними електронної пенсійної справи, виплата пенсії провадиться з місяця, наступного за місяцем припинення її виплати за попереднім місцем проживання.

Пенсію за місцем фактичного перебування ( проживання ) можна отримати через підприємство поштового зв’язку або через банківську установу, з якою органом Фонду укладено відповідний договір.

Чи можливе переведення пенсійної справи у разі звернення його родичів?

Ні, заява на запит пенсійної справи за новим місцем проживання подається пенсіонером особисто до органу, що призначає пенсію, за новим місцем проживання ( реєстрації ). Це визначено пунктом 1.5 Порядку подання та оформлення документів для призначення ( перерахунку ) пенсій відповідно до Закону України « про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.12.2005 р.№1566/11846.

Який порядок виплати допомоги на поховання пенсіонерів, які перебували на обліку в управліннях Пенсійного фонду України на тимчасово окупованій території України або в районі проведення Анти терористичної операції ?

Виплату допомоги на поховання та недоотриманої пенсії померлого здійснює управління Пенсійного фонду України на території, контрольованій українською владою, до якого звернулися особи, які мають право на отримання цих виплат відповідно до законодавства.

Заявнику необхідно надати відповідну заяву разом із витягом з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть, а також довідку про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення анти терористичної операції, яка видається згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 р. № 509.

За який строк забезпечується переведення пенсійної справи?     

Переведення пенсійної справи здійснюється протягом 7 – 10 днів. Проте в окремих управліннях Фонду, які розташовуються найближче до території проведення Антитерористичної операції, ці строки можуть бути більшими у зв’язку з необхідністю обробки значної кількості звернень.

Куди потрібно звертатись, щоб зясувати хід переведення пенсійної справи та дату проведення виплати пенсію ?

Із зазначених питань необхідно звернутись до управління Пенсійного фонду, до якого надано заяву на переведення пенсійної справи.

Контактні телефони УПФУ у Кагарлицькому районі : 5-10-84, 6-12-65.                        

 

Начальник відділу з призначення пенсій                                            В.Хоменко

  

             

 
архів Опитування
Ваше ставлення до питання про заборону торгівлі спиртним у Кагарлику в нічний час:
Я - за!
454 (62.53 %)
Я - проти!
272 (37.47 %)
архів Анонси подій

Запрошуємо на військову службу за контрактом спеціалістів служб тилу (водіїв, водіїв – заправників, кухарів, водіїв – паропровідників,  дезинфекторів).  У першу чергу розглядаються кандидати, які мають відповідну військову та цивільну освіту. 

                                                                  Довідка за телефонами: (04573)51345; (067)3385651;

                

           Передплата на газету «РІДНЕ МІСТО»

триває!

Газета «РІДНЕ МІСТО» – найдешевша за ціною передплати, але найдорожча серцю кожного кагарличанина-патріота!

Індекс газети:91705.

e-mail: r_misto@ukr.net

Публікуємо матеріали управління Державного агенства рибного господарства у м.Києві та Київській області:

 «Про обмеження реалізації алкогольних напоїв, слабоалкогольних напоїв та пива на території м. Кагарлика в нічний час»

Назва регуляторного акта: «Про обмеження реалізації алкогольних напоїв, слабоалкогольних напоїв та пива на території м. Кагарлика в нічний час».

Регуляторний орган: Кагарлицька міська рада.

Розробник: виконавчий комітет Кагарлицької міської ради.

Основною метою прийняття регуляторного акта є обмеження розповсюдження алкогольної залежності серед населення, а особливо серед молоді, зменшенню кількості злочинів, що скоєні особами у стані алкогольного сп’яніння, захисту населення від шкідливого впливу шуму та забезпеченню громадського спокою та правопорядку.

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань  приймаються в письмовому вигляді протягом 1 (одного) місяця з дати опублікування проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу на офіційному веб-сайті Кагарлицької міської ради (з 06.11.2017 року) та в газеті «Рідне місто» за адресою: (09201, Київська область, м. Кагарлик, вул. Героїв Небесної Сотні, к.10 тел./факс  6-09-81).

Кагарлицький РП ПАТ «Київобленерго» повідомляє про  аварійно-профілактичні відключення електрики:

27.11.2017 р. з 08.00  по 17.00 по вулицях 97 Стрілецької дивізії, Білоцерківська, Дачна, Вознесенська. 

громадян України віком від 18 до 40 років

на посади осіб рядового та сержантського складу.

Навчання, кар’єрний ріст, соціальний захист.

Грошове забезпечення від 7000 грн.

Наша адреса: м. Київ (Бортничі), вул. Світла, 6,

тел. (44)527-67-17, (044)527-67-41; 099-709-15-91

   Збройними Силами України розшукуються військовослужбовці військової служби за контрактом: 

Міська рада пропонує кагарличанам соціальний проект: організовує БЕЗКОШТОВНЕ вивезення на сміттєзвалище рослинних решток (листя, гілля, бадилля тощо) замість  екологічно шкідливого спалювання.

Телефони для замовлення транспорту:

6-09-81, 5-23-81.

З метою забезпечення законності, охорони прав, свобод  і законних інтересів громадян, належної координації дій органів виконавчої влади та місцевого самоврядування з правоохоронними органами, інформування про правопорушення, які залишилися без належного реагування, надання оцінки роботі дільничного офіцера поліції здійснюється анонімне анкетування громадськості з питань стану правопорядку та злочинності (за формою  згідно з додатком 1).

На землях в адміністративних межах м. Кагарлик, які знаходяться за межами населеного пункту, прокладений підземний магістральний газопровід високого тиску, який є державною власністю України та перебуває у господарському віданні ПАТ «УКРТРАНСГАЗ»:

Змінено розмір орендної плати за використання земельних ділянок, а саме :

- для ведення городництва – 5 гривень за 0,01 га; 

- для будівництва та розміщення індивідуальних гаражів – 30 гривень за 1м2 ;

- для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд – 300 гривень

 

У місті Кагарлику Бюро правової допомоги знаходиться по вулиці Кооперативна, 19.

Мешканцям приватного житлового сектору забороняється використовувати для утилізації сміття контейнери біля багатоквартирних житлових будинків: для цього діє відповідний Графік вивезення побутових відходів, що забезпечується КП «Міськрембудсервіс». 

Для проходження військової служби за контрактом у Збройних силах України запрошуємо всіх охочих громадян до Кагарлицького районного військового комісаріату за адресою:

м. Кагарлик, вул. 97-ї Стрілецької дивізії, 5,

тел. 5-13-45.

ГРОШОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ У 2016 РОЦІ:

09201, Київська обл., м.Кагарлик, вул. Героїв Небесної Сотні, 1

Офіційні сайти