3 червня 2023 року, субота, 17:26
 
Головне меню
Пошук по сайту
 
 
Застрахованим особам

Веб-портал Пенсійного фонду України - сервіс без черг та зайвих витрат

Багато хто з нас замислювався над такими питаннями: «Чи сплачує за мене роботодавець кошти до Пенсійного фонду?», «Чи вірно відображаються мої індивідуальні дані та обліковується моя заробітна плата в органах Пенсійному фонду?», «Який страховий стаж я здобув?».

Пенсійний фонд України надає можливість здійснювати постійний контроль за даними, що можуть впливати на пенсійні права громадян, за допомогою веб-порталу Пенсійного фонду України. Тут зручно і оперативно можна взаємодіяти з органами Пенсійного фонду та дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до Фонду.

Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

Після проходження відповідної процедури реєстрації, коло електронних послуг значно розширюється, надаються наступні  можливості:

отримання інформації про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески з системи персоніфікованого обліку починаючи з 2000 року (для тих громадян, які працюють чи працювали);

отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів);

формування запитів на попередню підготовку документів;

можливість подачі скарг;

запис на прийом до фахівців Фонду;

отримання інформації про стан розрахунків платників з Пенсійним фондом України (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).

Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена – проводиться така процедура тільки один раз. Для цього необхідно звернутися до відповідного територіального органу Пенсійного фонду. Громадяни звертаються до найближчого управління Фонду за місцем їх проживання. Юридичні особи (підприємства, установи, організації) до управління Фонду за місцем їх фактичної реєстрації. При зверненні необхідно заповнити заяву (можна підготувати заяву вдома за формою, яка викладена на веб-порталі, або заповнити безпосередньо при зверненні до Фонду – при необхідності фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні). Працівники Фонду ідентифікують особу заявника (представника) шляхом перевірки пред’явлених документів та перевіряють повноту та відповідність вказаних у заяві персональних даних особи даним, що містяться у пред’явлених цією особою документах. Звертаємо увагу, що також існує можливість подачі заяви на реєстрацію безпосередньо з порталу (без особистої явки до органу ПФУ) - тільки при наявності електронно-цифрового підпису (ЕЦП). Важливим є той факт, що під час реєстрації ідентифікація користувачів може здійснюватися за допомогою електронного пенсійного посвідчення (ЕПП).

В повному обсязі всі можливості порталу доступні тим користувачам, які використовують для авторизації на порталі електронно-цифровий підпис або електронне пенсійне посвідчення, а саме:

- подання звернень щодо перерахунку пенсії без безпосередньої явки до відділу ПФУ;

- подання звернень щодо призначення пенсії без безпосередньої явки до відділу ПФУ;

- перегляд електронної пенсійної справи.

Як повідомив Контакт-центр Акре­дитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби (0-800-501-007), пенсіонери можуть безкоштовно отримати електронний цифровий підпис. Адреси, телефони а також розклад роботи відокремлених пунктів реєстрації користувачів ЕЦПможна побачити на інтернет-порталі АЦСК інформаційно-довідкового департаменту ДФС. Для цього потрібно зайти на головну сторінку установи й вибрати віконце «Контакти».Також на згаданому порталі міститься перелік документів, необхідних для отримання електронного цифрово­го підпису.

Реєструйтесь на веб-порталі та отримуйте зручний доступ до електронних послуг без черг та зайвих витрат.

   

 

Пам’ятка для користувача Веб-порталу
(Адреса веб-порталу в мережі Інтернет:
http://portal.pfu.gov.ua/)!

На Веб-порталі ПФУ передбачено два способи реєстрації:

Спосіб №1.Подача заяви для реєстрації на Веб-порталі (Передбачає особисте відвідування органу ПФУ.)

При цьому Вам потрібно виконати наступні кроки:

1. З’ясуйте, до якого територіального органу ПФУ Вам необхідно звернутись для оформлення заяви (Перелік органів ПФУ з їх адресами можна переглянути на Веб-порталі ПФУ). Слід враховувати, що реєстрація користувачів електронних послуг на веб-порталі здійснюється на підставі заяви, поданої до органу Пенсійного фонду за місцем взяття на облік (проживання, перебування на обліку) особисто або через уповноваженого представника

2. Прийдіть до Пенсійного фонду та оформіть заяву. Ви можете підготувати заяву вдома (форми заяв: для громадянина; для страхувальника можна завантажити з Веб-порталу ПФУ), або звернутися за допомогою щодо її заповнення до фахівців Фонду.

Внесені у заяву відомості перевіряються та вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду. Вам друкується розписка про одержання заяви, а також (важливо!!!) «реєстраційний код». Цей код необхідний Вам для реєстрації на Веб-порталі, отже, зберігайте його в таємниці до моменту закінчення реєстрації!

3. Завершіть реєстрацію, зайшовши на Веб-портал ПФУ в мережі Інтернет і вибравши пункт меню «Реєстрація» в закладці "Реєстрація за заявою". Заповніть реєстраційну форму. Звертаємо Вашу увагу, що логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять Ваших справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту Ваших персональних даних.

4. Після реєстрації на введену Вами електронну адресу прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження реєстрації, Ви отримаєте повідомлення Веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.

Спосіб №2.Он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП) (Ключ ЕЦП знаходиться на будь-якому носії (наприклад, флешка чи жорсткий диск Вашого комп’ютера) або на електронному пенсійному посвідченні (ЕПП).)

Для авторизації за ЕЦП з флешки Вам потрібно виконати наступні кроки:

1. На екранній формі «Вхід» в закладці «За ЕЦП» ознайомитися зі списком АЦСК, ЕЦП яких підтримує Веб-портал ПФУ;

2. Якщо Ви не маєте ще ЕЦП одного з цих АЦСК, Вам необхідно звернутися в АЦСК та отримати ЕЦП. Інформація щодо отримання ЕЦП може Вами бути отримана в Інтернеті в залежності від АЦСК, обраного Вами;

3. Після отримання ЕЦП – оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на Портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).

Для авторизації за ЕЦП з ЕПП Вам потрібно виконати наступні кроки:

1. Якщо Ви не маєте ще електронного пенсійного посвідчення (ЕПП), зверніться до органу ПФУ та отримайте ЕПП. Ключ ЕЦП, записаний в Електронному пенсійному посвідченні створюється автоматично в процесі підготовки Вашого особистого Електронного пенсійного посвідчення (ЕПП). Для використання ЕПП Ви маєте пам’ятати PIN-код, який встановили при отриманні ЕПП для додатку ЕЦП.

2. Після отримання ЕПП – оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на Портал за ЕПП (закладка «За ЕПП»).

 

Адреса розташування інформаційного кіоску – м.Кагарлик, пл. Незалежності, 3

Трудовий та страховий стаж. Яка різниця?

Трудовий чи страховий стаж? Яка між даними поняттями різниця та який з них важливий для нарахування пенсії? Чи належить навчання до стажу, чи можна офіційно… купити стаж?

1. Страховий, трудовий … Чи все ж таки… страховий?

Трудовий і страховий стаж. Часто ці поняття плутають. Здебільшого українці не знають, який стаж потрібний, щоб претендувати на довічне утримання від держави.

Пам’ятайте. Зараз для нарахування пенсії важливий лише страховий стаж. Іншими словами, це той період, за який або ви, або хтось замість вас сплачував страхові внески до Пенсійного фонду України. Сплатили – є стаж, не сплатили – стажу немає.

2. Ви думали, що трудова книжка важлива?

З 2004 року трудова книжка не є підтвердженням страхового стажу. Увага! Роботодавець може піти на обман. Ваша трудова книжка в нього, він чемно робить записи, але страхові внески не сплачує. За таких обставин у вас немає страхового стажу, відповідно немає й права на пенсію. У цьому випадку трудова книжка – це або непотрібний папірець, або ж, якщо захочете шукати справедливості, то вона може стати певним доказом у суді.

Що кажуть фахівці?

 За період після 01.01.2004 року підтвердженням страхового стажу є дані персоніфікованого обліку. Відповідно, стаж буде зараховано за однієї умови – сплати внесків, а не відображення записів у трудовій книжці працівника. Стає зрозумілим, що на сьогодні трудова книжка не є гарантією. Як же ж перевірити роботодавця? Є три способи.

Перший спосіб. Прийти до будь-якого відділення Пенсійного фонду України з паспортом та ідентифікаційним кодом. Якщо маєте при собі ці два документи, фахівці за декілька хвилин видрукують вам дані з бази персоніфікованого обліку. Згідно з ними ви зможете перевірити, яку вам нараховували зарплату, скільки за вас сплачували соціального внеску та скільки днів страхового стажу вам зараховано за той чи інший місяць. Якщо у потрібних графах нулі, це тривожний сигнал. Роботодавець щось робить не так.

Другий спосіб. Скористатися інформаційним кіоском, який розташований майже в кожному відділення Пенсійного фонду. Ви підносите до нього Свідоцтво про загальнообов’язкове державне соціальне страхування (його вам мали видати на першій роботі – автор.), машина зчитує штрих-код і за декілька секунд видає на екран потрібну інформацію.

Третій спосіб – найоптимальніший. Для цього потрібно зареєструватися на веб-порталі Пенсійного фонду України і кожного місяця, не виходячи з дому, перевіряти чи зараховано вам страховий стаж і в якому розмірі сплачено внески (залежить від розміру нарахованої заробітної плати).

Навчання, вагітність чи служба у війську. Це страховий стаж?

1 січня 2004 року. Ця дата дуже важлива. Відтоді для нарахування пенсії потрібен лише страховий стаж. Увесь трудовий стаж, який був у людини до 2004 року, автоматично перетворився у страховий стаж. Фактично за цей період трудовий перейменували у страховий. Після 2004 року людина повинна заробляти саме страховий стаж і робити це в єдиний спосіб – сплачувати страхові внески.

Що належить до страхового стажу сьогодні?

Період військової строкової служби належить до страхового стажу. Чому? Тому, що Міністерство оборони України сплачує за строковиків страхові внески. Стаж є.

Період перебування на обліку у центрі зайнятості належить до страхового стажу. Це єдина категорія громадян, за яких страхові внески не сплачують, але стаж у них є.

Декретна відпустка. Насправді, юридично, є дві різні відпустки. Перша називається – відпустка в зв’язку з вагітністю та пологами. Вона розпочинається за 70 днів до пологів та закінчується, як правило, через 56 днів після пологів. Друга – це відпустка для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку. Вона розпочинається з 57-го дня після пологів і закінчується, коли дитині виповнилося три роки.

Отож період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку належить до страхового стажу. Чому? Тому що управління соціального захисту сплачує за маму страхові внески. Стаж є.

Мама може продовжити собі відпустку й не виходити на роботу, аж допоки дитині не виповниться 6 років. Вона має на це право. Однак… Увага! Допомоги після трьох років, мама не одержує. Єдина перевага: за нею зберігається робоче місце. Цей період не належить до страхового стажу, оскільки управління соціального захисту не сплачує за маму страхові внески. Відповідно, стажу немає.

Складніше з відпусткою у зв’язку з вагітністю та пологами. З 1 січня 2004 року до травня 2013 року в країні діяв правовий парадокс. Жінкам, які в цей період народжували, час відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами, тобто 4 місяці, до страхового стажу не зараховували. В травні 2013 року Верховна Рада України виправила цю помилку. Змусила роботодавця в цей особливий час сплачувати за жінку страхові внески. Відповідно з травня 2013 року стаж у таких випадках є.

Навчання у виші зараховували до трудового стажу до 1 січня 2004 року. Далі ви пам’ятаєте: за цей період трудовий стаж автоматично став страховим стажем. Однак від початку 2004 року навчання до страхового стажу не належить. Чому? Та тому, що навчальні заклади не хочуть і не платять за свого студента страхові внески. Відтак, стажу з 2004 року немає.

А як рахують страховий стаж тим, хто на півставки чи на чверть ставки? Місяць роботи – це місяць стажу чи лише 10 днів? Усе залежить від того, скільки ви заробляєте. Щоб зарахували повний місяць, треба сплатити хоча б мінімальний страховий внесок. А мінімальний страховий внесок можна сплатити тільки тоді, коли ви заробляєте хоча б мінімальну заробітну плату. Ось так!

Купити дім, автомобіль чи… стаж?

Таке запитання може поставити собі будь-який українець. І стаж купити легше! Адже не потрібно йти до нотаріуса. Щоб офіційно придбати стаж, маєте прийти до податкової і заявити, що хочете укласти договір про добровільну сплату страхового внеску.

Скільки це коштуватиме на сьогодні? Ви маєте сплатити 22,0 % від мінімальної заробітної плати. Якщо мінімальна заробітна плата 1450 гривень, то нараховуємо 22,0% і в нас виходить, 319  гривень. Щоб вам зараховували страховий стаж, ви маєте кожного місяця до 20-го числа проплатити 319 гривень єдиного соціального внеску.

Добровільно сплачувати страхові внески, а відтак купувати страховий стаж можуть майже всі. Це студенти, які навчаються й не хочуть втрачати ці роки. Це безробітні, які і не працюють, і не перебувають на обліку у Центрі зайнятості, а, до прикладу, живуть за гроші рідних. Це люди, які працюють неофіційно і отримують зарплату в конвертах. А віднедавна добровільно сплачувати внески можуть і заробітчани.

Єдині, хто не може добровільно платити, – це люди, які офіційно працевлаштовані. За них повинен подбати роботодавець. 

 

 

Внески сплачені – стаж зараховано!

 

При зверненні громадян до Пенсійного фонду з питань оформлення пенсій часто виникають питання щодо обчислення страхового стажу. Інколи виявляються факти незарахування деяких періодів до страхового стажу. На сьогодні вже не використовується поняття  - безперервний стаж, чинним є лише визначення – страховий стаж.

Законом України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" передбачено, що страховий стаж - це період, протягом якого фізична особа підлягала загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню, за який щомісяця сплачувалися до Пенсійного фонду страхові внески в сумі не менше мінімального страхового внеску. Тобто, якщо працівнику нарахована заробітна плата не менше законодавчо встановленого мінімального рівня, з неї сплачено страхові внески до Пенсійного фонду України, то такий місяць повністю зараховується до страхового стажу та заробітна плата за цей місяць враховується для розрахунку пенсії. Але при цьому не слід забувати, що в разі сплати внесків з мінімальної заробітної плати розраховувати можна буде надалі виключно на мінімальну пенсію.

 Якщо ж сума нарахованої заробітної плати, з якої сплачено страхові внески, менше мінімального рівня, страховий стаж становить неповний місяць і розраховується пропорційно нарахованої заробітної плати. Розмір мінімальної заробітної плати з 01.01.2016 р. становить 1378,00 грн., отже і розмір мінімального страхового внеску 1378,00 грн.*22%= 303,16 грн., якщо така (або більша, з більшої суми заробітної плати) сума внеску за місяць підприємством сплачена за кожного працюючого в повному обсязі, то до страхового стажу працівникам також  зараховано повний місяць.

 На жаль, на сьогодні є підприємства, працівникам яких страховий стаж не зараховано за періоди несплати страхових внесків. До переліку таких належать: ПАТ «Кагарлицький цукровий завод»- працівникам не зараховано страховий стаж з травня 2013 р., ТОВ «Теплюкс» -   з липня 2011 р., ПП «Нафтогазінвест» - з листопада 2013 р., ПП «Нафтогазтрейд» - з вересня 2013 р. ТОВ «Русава-К» - з травня 2015 р., ПСП «Переселенське» - з листопада 2014 р. Працівникам вищевказаних підприємств слід мати на увазі цю інформацію і враховувати дані обставини на майбутнє. Навіть запис в трудовій книжці про період працевлаштування та  факти нарахування заробітної плати, яка відображена у звітах  нічого не варті, якщо підприємство має заборгованість по сплаті внесків.  Тож, шановні роботодавці, не обкрадайте  своїх працівників та  ставтеся відповідально до сплати податків, зокрема  страхових внесків до Пенсійного фонду.   

 

    Начальник ВППС та КПР                                                                  Н.В.Геращенко

 

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН ! ! !

 

Законом України «Про загальнообов‘язкове державне пенсійне страхування» передбачено, що страховий стаж - це період, протягом якого особа підлягає загальнообов‘язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не менше, ніж мінімальний страховий внесок. Тобто, якщо працівнику нарахована заробітна плата не менше законодавчо встановленого мінімального рівня і з неї сплачено страхові внески до Пенсійного фонду України (а з 01.01.2011 року - єдиний соціальний внесок відповідно до Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування"), то такий місяць повністю враховується в страховий стаж для обчислення пенсії.
Якщо ж сума нарахованої заробітної плати з якої сплачені внески менша за мінімальний рівень, страховий стаж становить неповний місяць і обчислюється пропорційно нарахованій заробітній платі.

Гарантований рівень мінімальної заробітної плати чимало роботодавців просто ігнорують і змушують робітників працювати на невелику зарплату, часом зовсім не декларуючи оплату їх праці. Бажаючи уникнути зайвих, на їхню думку витрат, видають працівникам зарплату готівкою. У цьому випадку йдеться про "тіньові" заробітки, з яких не утримуються податки та не здійснюються відрахування до Пенсійного фонду.
Якщо з якихось причин роботодавець не сплачує внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за своїх найманих працівників (причиною може бути і виплата заробітної плати "в конвертах" без сплати страхових внесків і нарощування заборгованості як з виплати заробітної плати, так і зі сплати страхових внесків), то періоди, за які не сплачені внески,"випадають" із страхового стажу найманого працівника та не включаються в заробіток для розрахунку розміру пенсії.

 

Той, хто отримує "тіньову" зарплату позбавлений оплати тимчасової непрацездатності, включаючи догляд за хворою дитиною, допомоги по вагітності та пологах; виплати допомоги у зв'язку з втратою непрацездатності у разі нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання; виплати допомоги по безробіттю у випадку втрати роботи; одержання пристойної пенсії в старості, по інвалідності та інших випадках, передбачених законодавством. Крім того, нелегальна робота - це відсутність захисту від незаконного звільнення, гарантії на безпечні і здорові умови праці, гарантованого права на відпочинок.

 

Ряди платників єдиного соціального внеску поповнилися

З 1 липня 2014 року набрав чинності пункт 8 Закону України №1166-VII від 27.03.2014 «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» яким внесено зміни до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

В частину першу статті 4 включено пункт 13 в якому зазначено, що до платників єдиного внеску також відносяться особи, які доглядають за дитиною до досягнення нею трирічного віку та відповідно до закону отримують допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та/або при народженні дитини (до цього часу єдиний внесок з допомоги при народженні не стягувався). Пов’язано це з тим, що з 1 липня 2014 року ці два види допомоги фактично об’єднуються в єдину для всіх новонароджених дітей виплату в розмірі 41280 гривень, яка видаватиметься протягом трьох років та матиме назву «допомога при народженні дитини».

При цьому виплата допомоги здійснюється одноразово в сумі 10320 гривень, решта суми допомоги виплачується протягом наступних 36 місяців рівними частинами у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

 

Порядок видачі свідоцтв про загальнообов'язкове державне соціальне страхування

Порядок видачі та зразок свідоцтва про загальнообов'язкове державне соціальне страхування затверджений постановою Кабінету Міністрів України №1306 від 22 серпня 2000 року.

Страхове свідоцтво, а другими словами страховий поліс - це документ, який є доказом того, що людина застрахована в системі державного соціального страхування та має право на одержання послуг чи матеріального забезпечення від державних соціальних фондів (Пенсійного фонду, фонду зайнятості, фонду від нещасних випадків на виробництві) та по інших видах державного соціального страхування.

Страховий поліс необхідно мати при укладанні трудового договору (контракту), договору соціально-правового характеру, предметом якого є виконання робіт та надання послуг, під час прийому на навчання, а також в інших випадках, передбачених законодавством. Зберігається страховий поліс у людини і вважається дійсним тільки при наявності паспорта чи іншого документа, що посвідчує особу.

Якщо людина працює (в організації, установі, на підприємстві, у приватного підприємця чи у фермера), то для отримання свідоцтва про соціальне страхування, їй необхідно звернутися до відділу кадрів свого підприємства чи організації і поцікавитися чи передані анкетні дані про неї (прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, дата та місце народження, паспортні дані) до Пенсійного фонду. У випадку коли дані про людину знаходяться у Пенсійному фонді, то через певний час буде надруковане і свідоцтво про соціальне страхування, яке через посередництво роботодавця буде передано конкретній застрахованій особі. При отриманні свідоцтва від Вашого роботодавця слід уважно перевірити внесені до нього дані, у разі неточностей у свідоцтві його необхідно повернути роботодавцю для обміну. Якщо ж даних у Пенсійному фонді немає, то працівнику потрібно взяти у свого роботодавця анкету застрахованої особи, власноручно заповнити її згідно зі своїм паспортом та віддати роботодавцю для передачі до управління Пенсійного фонду.

Особи, які на цей час не працюють, але раніше працювали та сплачували збори на обов'язкове державне пенсійне страхування та обов'язкове державне соціальне страхування, отримують страхове свідоцтво в управлінні Пенсійного фонду за місцем проживання. Для цього необхідно звернутися до управління Пенсійного фонду, при собі мати паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду.

Видача страхових свідоцтв застрахованим особам проводиться безкоштовно.

У разі втрати страхового свідоцтва або якщо відомості про людину, що вказані у страховому полісі, з часом зазнали змін, то застрахована особа у місячний термін зобов'язана звернутися до Пенсійного фонду з копіями документів, що підтверджують втрату чи зміни для обміну свідоцтва.

 
архів Анонси подій

У зв’язку з випадками отруєння дітей  Миронівська філія ДУ «Київський ОЦКПХ МОЗ» проводить дослідження води з  індивідуальних колодязів (безкоштовно), що використовується для споживання дітьми  віком до 3-х років:

Кагарлицька міська рада

09201, Київська обл., м.Кагарлик, 

пл. Незалежності, 1   

тел. приймальні  04573-6-12-10,

04573-6-09-81 

ел. пошта kagarlyk_rada@ukr.net

 

ЦНАП (відділ - Центр надання адміністративних послуг)

09201, Київська обл., м.Кагарлик, 

вул. Героїв Небесної Сотні, 1   

     ел. пошта cnap.kagarlyk@ukr.net

     тел.  04573-6-09-83   

Графік прийому громадян у ЦНАПі

Понеділок: з 08:30 до 15:30 без перерви на обід;

Вівторок: з 08:30 до 15:30 без перерви на обід;

Середа: з 08:30 до 15:30 без перерви на обід;

Четвер: з 08:30 до 20:00 без перерви на обід;

П’ятниця: з 08:30 до 15:30 без перерви на обід;

Субота, неділя – вихідний день.

15.06.2023 року  з 10.00 до 12.00  у Кагарлику здійснюватиме прийом громадян заступник  голови Обухівської РВА Ірина Абрамівна СТАРЕНЬКА.

Прийом відбуватиметься в приміщенні міської ради (вул.Героїв Небесної Сотні,1). Попередній запис за телефонами:  6-09-81 (Кагарлицька міська рада);  (04572)5-09-16 (Обухівська районна військова адміністрація).

Публікуємо графік "ПРЯМИХ ЗВ'ЯЗКІВ" жителів громади з міським головою Олександром Олексійовичем ПАНЮТОЮ:

З метою підвищення надійності електропостачання та запобігання аварій в електричних мережах ПрАТ «ДТЕК Київські регіональні електромережі» буде проводити ремонтні роботи  у мережах Кагарлицької та Ржищівської громад. У зв’язку з виконанням цих робіт буде відключення електроенергії  в таких населених пунктах:

Національна програма «ВідНОВА:UA» націлена на активну, драйвову молодь віком від 18 до 35 років, та людей, які бажають дізнатися більше про свою країну,  які вже відвідали багато місць в Україні й на тих, хто тільки мріє про подорожі:

Комунальному підприємству Кагарлицької міської ради «Міськрембудсервіс» на постійну роботу потрібні працівники благоустрою міста.

Основна вимога: уміння працювати з бензоінструментами.

Оплата праці – згідно зі штатним розписом.

Тел. для довідок  5-23-81.

Адміністрація КП КМР «Міськрембудсервіс»

Публікуємо ГРАФІК виїзних прийомів заступників  Кагарлицького міського голови на  червень  2023 року:

Науково-освітній центр професійного розвитку Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого пропонує програму підвищення кваліфікації «Військовий облік на підприємствах, в установах, організаціях, державних органах та органах місцевого самоврядування».

Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області повідомляє.

З 01 квітня 2023 року змінено адресу для листування (поштову адресу):

08001, Київська область, смт Макарів, вул. Варшавська (Пушкіна), 3Б.

Просимо всю просту, цінну, рекомендовану кореспонденцію направляти за новою адресою.

Юридична адреса: 08500, Київська область, м.Фастів, вул. Саєнка Андрія, 10.

Запрошуємо заклади освіти, громадські організації, батьківські спільноти, творчі та спортивні колективи, які проводять інклюзивні заходи, створюють інклюзивні команди та реалізують інклюзивні проєкти,  взяти участь у конкурсі «Кращі інклюзивні практики України – 2023»:

В умовах воєнного стану вкрай важливо дбати не лише про особисту безпеку, а й безпеку та недоторканість оселі. Найшвидший та найнадійніший спосіб захистити свій дім – це встановлення сигналізації.  Таку послугу надає спеціалізований підрозділ МВС – поліція охорони. Наряди швидкого реагування працюють цілодобово і мають право виїжджати під час комендантської години:

З метою утвердження історичної пам’яті українського народу, його національної свідомості, формування та поширення духовних цінностей та пріоритетів  проводиться  Всеукраїнський літературний  конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»:

У зв’язку з активністю нового молодіжного руху «Редан», який є російською інформаційно-психологічною операцією з використанням підлітків для внутрішньої дестабілізації,  Служба у справах дітей та сім’ї  звертається:

Публікуємо звіт післяпроєктного моніторингу довкілля «Реконструкція діючого свинокомплексу по вул. Журавлівка, 1Б в с. Новосілки»

Команда BOOSTYLABS за підтримки BITONFEED оголошує про початок конкурсу для студентів українських вузів.

Оголошуємо про початок конкурсу на грант, у розмірі 20000 гривень.

Міжнародна  гуманітарна організація «Людина в біді» («People in Need»): у нас  безперервно працює Гаряча Лінія психологічної допомоги і підтримки для дорослих і дітей за номером нашого телефону Довіри 0 800 210 160 (конфіденційно, анонімно та цілодобово) безкоштовно зі всіх операторів в Україні.

Публікуємо графік руху маршрутки на Кагарлик-2, який діє з 13.03.2023 р.:

ДТЕК "Київські Регіональні Електромережі"  пропонує для ознайомлення ГРАФІК СТАБІЛІЗАЦІЙНИХ ВІДКЛЮЧЕНЬ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ.

Застосовується тільки у разі,  якщо у НЕК "Укренерго" виникне потреба збалансувати енергосистему

ЛЮДИНА - НЕ ТОВАР! Цінність людського життя - не предмет торгівлі людьми! Торгівля людьми - порушення основоположних прав і свобод

людини і громадянина!  Якщо стосовно Вас або членів Вашої родини вчиняли такі дії:

Жителі Київщини!
    У Київській обласній військовій адміністрації працює телефон «Гарячої лінії».  Якщо вам необхідна консультація щодо роботи структурних підрозділів ОВА, допомога, реагування на будь-яку надзвичайну ситуацію чи випадок на території Київської області, звертайтеся за телефоном: (044) 363 07 34.
✔️ «Гаряча лінія» працює в робочі дні - понеділок-п’ятниця з 9.00 до 18.00.

Повідомляємо, що  Кагарлицька ДПІ  здійснює прийом громадян  за адресою: м. Кагарлик, вул. Незалежності, 1,  (колишнє  Управління соціального захисту),  1 поверх, у приміщенні   магазину  "Оріфлейм" біля перукарні "Вікторія"

Із  30 листопада 2022 р. набула чинності постанова Кабінету Міністрів України  (від 15.11.2022 р. №1320), якою передбачено:

ЮНІСЕФ разом із навчально-реабілітаційним центром «Джерело» підготували брошуру «Набута інвалідність дитини. Поради батькам і фахівцям», яка містить відповіді на такі запитання:

До уваги споживачів електроенергії публікуємо  ГРАФІК АВАРІЙНОГО ВІДКЛЮЧЕННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ:

КП КМР «ЖЕО» нагадує, що користуватися газовими балонами у квартирах багатоквартирних будинків заборонено!

Газовий балон – це є джерело підвищеної небезпеки.

Обігрівати приміщення за допомогою газових плит/балонів заборонено!

Не нехтуйте правилами безпеки, порушення правил може коштувати життя.

Будьте обережними та відповідальними.

                                                                            Адміністрація КП КМР «ЖЕО»

Консультаційний центр надає підтримку громадянам України у режимі онлайн та офлайн щодо:

В Україні діє державний портал для розшуку дітей – інформаційна платформа «Діти війни», що допомагає правоохоронним органам збирати дані про юних українців, які постраждали під час війни, зокрема зникли безвісти або були переміщені на тимчасово окуповані території та депортовані до російської федерації:

Кагарлицька міська рада інформує про початок проведення громадського обговорення щодо демонтажу, заміни елементів пам’яток Другої світової війни, що поширюють радянські та російські міфи, мають комуністичну символіку, та щодо зміни назв вулиць, провулків, які названі на честь російських та радянських діячів політики, літератури, мистецтва тощо, у населених пунктах Кагарлицької міської територіальної громади:

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2020р. №783 утворено Головне управління Національної соціальної сервісної служби у м. Києві та Київській області як територіальний орган Національної соціальної сервісної служби України:

До уваги багатодітних родин, які виховують від 4-х і більше дітей віком від 4 до 9 років:

 

У Центрі Товариства Червоного Хреста України (м. Кагарлик, вул. Паркова, 10 – колишня чорнобильська аптека, магазин «Оптика») наявні розвивальні рюкзачки:

     Державний заклад «Український спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення Міністерства охорони здоров'я України» з 1986 року надає безоплатну медичну допомогу населенню всіх регіонів України, яке постраждало внаслідок Чорнобильської катастрофи:

Долучайтеся до безкоштовної гарячої лінії Благодійного фонду "ПРАВО НА ЗАХИСТ"!

Розмовний клуб "УКРАЇНСЬКА ДЛЯ ВСІХ" при Центральній бібліотеці   запрошує: 

Український  державний  інститут  культурної спадщини розробив  спеціальний Telegram чат-бот (https://t.me/ZhuynovanaSpadshchyna_Bot), за допомогою якого збираються свідчення злочинів проти культурної спадщини, вчинених російськими окупаційними військами на території України:

Із  16.05.2022 року відновлює прийом громадян державний нотаріус. Графік роботи:  понеділок – п’ятниця з 08.00 до 13.00. Державний нотаріус працює за  за адресою: м. Кагарлик, вул. Паркова, 2 (каб №3 - другий поверх приміщення Центральної аптеки). Тел. для довідок 098 914 30 14 – Грачова Лілія Ігорівна.

Публікуємо тарифи на послуги з дослідження  щодо безпечності питної води, які надає Центральна випробувальна державна лабораторія Держпродспоживслужби в Київській області та м. Києві:

Зацікавлені можуть звертатися за адресою: м.Кагарлик, вул.Паркова, 14а або за номером телефону 6-10-02, 5-17-33.

ДО УВАГИ ПОКУПЦІВ! На прохідний ТОВ "Борошномельна компанія "ТЕВІ" за адресою м.Кагарлик, вул.Свято-Троїцька здійснюється продаж борошна (товар фасовано по 10 кг та 50 кг) ЗА ЦІНОЮ ВИРОБНИКА.

Служба у справах дітей  та сім’ї Кагарлицької міської ради  просить родини з дітьми (до18 років), які у зв’язку з воєнними діями  на території України переїхали до нашого міста, звернутися до ССДС для реєстрації місця тимчасового перебування!

Місцезнаходження ССДС:  Кагарлицький НВК "ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей".

У  межах  програми  "єПідтримка"  мешканці  Київщини,  які  втратили  роботу,  можуть  отримати  допомогу  від  держави    в    розмірі  6500  грн.   

Публікуємо адреси і телефони ВІДДІЛІВ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ В ОБУХІВСЬКОМУ РАЙОНІ:

Просимо терміново відгукнутися тим, хто може допомогти з житлом біженцям із зони бойових дій  – прихистити в себе або здати в оренду кімнату, квартиру чи  хату. Телефонуйте в міську раду: (04573)6-09-81.

Завантажте собі додаток  у Google Play Market (https://bit.ly/35kDDkz) та AppStore (https://apple.co/3K6v9fD) або підпишіться на телеграм-канал Київської обласної військової адміністрації https://t.me/kyivoda - і ви матимете інформацію про оголошення і відбій тривоги.

У Кагарлику в приміщенні міського Будинку культури (вул. Незалежності, 12) працює пункт збору гуманітарної допомоги для наших воїнів, жителів громади, які опинилися в складних життєвих обставинах,  та переселенців:

Всеукраїнська благодійна організація «Асоціація благодійників України» є потужним загальнонаціональним об'єднанням благодійних та волонтерських спільнот, яке активно діє з 2011 року та об’єднує понад 70 активних членів Асоціації:

Кагарлицька міська рада інформує: 21.04.2021 прийнято постанову Кабінету Міністрів  України №397«Деякі питання сприяння економічній самостійності малозабезпечених сімей» (далі – Постанова №397), яка набирає чинності з 01.01.2022 року:

РОЗПОДІЛ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ ГРОМАДИ ЗА
ЗЕМЛЕВПОРЯДНИКАМИ МІСЬКОЇ РАДИ: 

На прохання відвідувачів сайту публікуємо перелік аптек, що діють на території м. Кагарлик:

Центр розташований за адресою: 

м. Київ, вул. Генерала Алмазова, 11

 (Документ-сервіс «Готово!»)

Звернутися в Центр можна за телефоном:
0 800 33 68 19

Розрахунковий рахунок Фонду в Приватбанку:

UA523218420000026004000101439

Начальник сектору

Погребенна Наталія Миколаївна

Контактні дані:

поштова адреса: вул. Незалежності, 12 А, м. Кагарлик, 09201

електронна скринька: kv25_probation@gov.ua 

Мешканцям приватного житлового сектору забороняється використовувати для утилізації сміття контейнери біля багатоквартирних житлових будинків: для цього діє відповідний Графік вивезення побутових відходів, що забезпечується КП «Міськрембудсервіс».  Адміністрація КП КМР "Житлово-експлуатаційна організація"  пропонує укладати індивідуальні угоди  також із нашим підприємством.

Із питань утримання багатоквартирних будинків у випадку аварійних ситуацій у вихідні та святкові дні, а також у вечірні години звертайтеся  до відповідального працівника  КП КМР "Житлово-експлуатаційна організація" за телефоном   096-441-05-66.

Адміністрація ЖЕО

Повідомляємо, що у зв’язку зі службовою необхідністю змінено адресу  електронної поштової скриньки (Rvk-kagarlik@ukr.net  - ця скринька була видалена, надіслані листи прийматися не будуть). У подальшому листи слід надсилати на поштову скриньку  kagarlik@post.mil.gov.ua

На землях в адміністративних межах м. Кагарлик, які розташовані за межами населеного пункту, прокладений підземний магістральний газопровід високого тиску, який є державною власністю України та перебуває у господарському віданні ПАТ «УКРТРАНСГАЗ»:

 

У місті Кагарлику Бюро правової допомоги знаходиться по вулиці Кооперативна, 19.

архів Опитування
Шановний відвідувачу, Ви завітали на наш сайт, перебуваючи:
в м. КАГАРЛИКУ
3716 (81.53 %)
на теренах Кагарлицької територіальної громади
307 (6.74 %)
за межами Кагарличчини в Україні
313 (6.87 %)
за кордоном
222 (4.87 %)
Офіційні сайти та місцеві ЗМІ