А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Відділ освіти Кагарлицької міської ради. ОБГРУНТУВАННЯ закупівлі транспортабельної модульної котельні

опубліковано: 28 березня 2024 оновлено: 19 травня 2024

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик, розміру витрат та визначення очікуваної вартості щодо предмету закупівлі:« Нове будівництво транспортабельної модульної котельні комунального закладу Кагарлицької міської ради «Кагарлицький ліцей № 1» за адресою: вул. Паркова, 1, в м. Кагарлик, Обухівського району, Київської області».

ідентифікатор закупівлі - 
UA-2024-03-27-009662-a

очікувана вартість 6 375 586,00 грн з ПДВ

1.Найменування замовника: Відділ освіти Кагарлицької міської ради.

2.Місце знаходження: 09201, Київська область, Обухівський район, місто Кагарлик, площа Незалежності,1

3.Код ЄДРПОУ: 44098705

4..Дата оголошення: 27 березня 2024 року.

5.Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями.

Відкриті торги з особливостями щодо закупівлі робіт – «Нове будівництво транспортабельної модульної котельні комунального закладу Кагарлицької міської ради «Кагарлицький ліцей № 1» за адресою: вул. Паркова, 1, в м. Кагарлик, Обухівського району, Київської області», (45250000-4 - Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури). Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість щодо предмету закупівлі на підставі пункту 4 «Розрахунок очікуваної вартості робіт» Наказу від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Наказ) за наступними етапами:

1. ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ В РОБОТАХ:

Замовник має здійснити закупівлю Робіт в межах бюджетних призначень 6475660,00 (шість мільйонів чотириста сімдесят п'ять тисяч шістсот шістдесят гривень 00 копійок), з ПДВ. Визначення потреби в роботах здійснювався на підставі  рішення сесії  Кагарлицької міської ради від  21.12.2023 року № 4696-48-VIII; та на підставі експертного звіту від № 55-16/08/23 від 31.08.2023р.

2. ФОРМУВАННЯ ОПИСУ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ТЕХНІЧНИХ І ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК:

До формування опису предмета закупівлі залучалися відповідні фахівці замовника, проектувальника.

На підставі їх рекомендацій сформовано технічні, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі.

3. АНАЛІЗ РИНКУ.

Замовник застосовував проектну документацію на виконання робіт та експертний звіт. 

4. ВИЗНАЧЕННЯ ВИМОГ ДО УМОВ ПОСТАВКИ І ОПЛАТИ.

Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною протягом 20 (двадцяти) календарних днів, згідно підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) між Замовником та Підрядником за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника.

Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт та видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг та згідно підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) між Замовником та Підрядником за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника.

 

5. ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ РОБІТ:

Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, та відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.

Відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації вартість будівництва склала 6475660,000 грн (шість мільйонів чотириста сімдесят п'ять тисяч шістсот шістдесят гривень, 00 копійок), з ПДВ.

У тому числі витрати Замовника:

-        на технічний нагляд у сумі 91530,00грн. (девяносто одна тисяча п'ятсот тридцять гривень 00 копійок) з ПДВ,

-        кошти на здійснення авторського нагляду у сумі 8544,00 грн. (вісім тисяч п'ятсот сорок чотири гривні 00 коп.) з ПДВ.

 

Відповідно очікувана вартість закупівлі (виконання робіт за проектом ) склала 6375586,00 грн. (шість мільйонів триста сімдесят п'ять тисяч п'ятсот вісімдесят шість гривень 00 коп.) з ПДВ.